4/15/2019

pagpamilok

miabot na akog 
saysentay otso
makaingon kong
daghan na akog
nakat-onan sa paglabay
sa panahon

gikapoy na akog
labanlaban niadtong
imong mga anak
kadtong nakapakita nakog
dakong away
ug kasamok

natagbaw na ako nianang
pagpili sa imong mga
manok nga
igsalabong
sa akong paghandom nga
mausob ang dagan sa
akong kinabuhi

ang limbongan mipuli sa
laing limbongan
ang karaang bakakon nga
atong gialisdan
napulihan sa mas labawng
bakakon
ang demonyo nga ikugan
gipulihan nato ug laing
sungayan

walay mapili kanila
apan kinahanglan gihapon kitan
mopili

gipili ko ang sungayan nga
mipakaon sa batang puya
gipili ko ang ikogan nga
mibunal sa sawa
gipili ko ang demonyong nagdaob
sa lasang
aron mabati nato ang kainit
sa ngitngit ug bugnaw nga
panahon
aron makita nato ang kahayag
sa sydad nga sa kanunay
naghimo kanatong mga buta
sa atong mga udtong tutok.

wala ako manghambog nga
mopili ako ug anghel
wala nay anghel dinhing dapita

wala ako miyukbo sa ginoo 
dinhing lugara
kining lugar sa mga kawatan
ug mga mamumuno

samtang ania pa ako dinhi
gipili ko na ang pagpakahilom
apan ayaw sabta nga sa pagpiyong
nako sa akong mata
nga ako nabutaan na

mopilok pilok ako panalagsa
aron lamang sa pagsulti kanimo
kon unsa ang angayang buhaton
samtang ania kita 
sa paraiso sa tanang 
demonyo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?