11/29/2020

ang balikwaot nga valediction ni romeo kang juliet.

 abi mo gusto ko nga candid ra ko

kanang straight straight lang wala

nay sabod sabod diha sa mga galas-ay

nga simile ug metaphor, (aw hinoon

basin seguro ug dili na gayod ako

makamao, o kaha ba basin seguro dili

na lang gayod ako kaayo sensitive sa

akong palibot, kay basin napul-an na ko

sa ilusyon o sa halusinasyon o kaha ba

naughan na ko sa magic of imagination.


naunsa kaha ko no? maayo segurong mag

lie low lang sa ko sa pagkasensitibo, o nianang

pagkaontoy og pagkabulastoy, (tiguwang na

ko, dapat wala na ang drama diha sa pagkapoetico

o magnifico, nga nakapiko baya usab kanako)


gusto ko nga candid ko, franca, lengua de vaca,

wad-on na ang flores de buca, kanang a spade

is a spade, kanang, sakto na, di na ko ganahan nimo,

o diha ba sa punto nga, i quit, i am leaving,

and i will not be coming back to you anymore.


oops, di ba drama man sab ka na? shit shit shit,

ibalik nako ang imong gipanulti kanako, 

you know naman, you talk ka pa, 

use ka na lang. Period.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?