11/29/2020

ikaw ug ako...

 ahh, gikalipay ko na ang akong naabtan.

dinhi ning lugara, kita lang gihapong duha

apan pasagdan ta ka.

ka na bang, ok, i do my thing and you do your

thing. walay hilabtanay,

mao nga kon magluto ka ug lumpia shanghai

o veggie lumpia kada adlaw

aron ipanghatag sa tibuok barangay,

wa koy quiver, bahala ka sa imong kwarta.

o bisan bisan balikon mo pa pagluto ang

makaroons, sahay tam-is kaayo usahay

haska sang tab-anga, wa koy kiber,

imo sab na, bahala kas gasul, nga siging

kahurot inig ka tulo ka adlaw.


ako sab, as i told you, i will do my own thing,

sa butang nga dili ka interesado,

molaag ko, molantaw kog sine, (apan kaparat

wa nay sine sa covid) so,

ania, ania ako balik sa butang nga imong

gikasilagan, 


ang balak, yes, ang balak, bahin kanimo,

dili bahin kanako, unya magpunay kog tuslok

sa keys, walay lantaw lantaw

sa imong macaroons ug lumpia nga bisan sa

kalamian sa gilamog mong kainit sa lumpia

(kay lagi crispy man kon init pa kanang bag-o

pang gihaon sa init kaayong mantika) 

ug sa imong macaroon nga kagabii 

natikig diha sa freezer,


basin kaha no nga inig kaon ko sa init ug

crispy nga lumpiang shanghai, (nga lamian

kaayo) dayon nakog inom sa cocacola,

unya malipay ka nga dayon magsakit ang akong

ngipon human kini matigpod sa 

bugnaw-init nga panimolos nimo diri kanako.


ahh, bahala kang lumpiyaa ka, pasagdah ta ka.

unya kon malusyang ka na, ikaw ang akong isukad

sa akong mga balak, nga ania,

gutom, unya wala nay pili kon unsay kan-on.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?