8/21/2009

antaytold

sa atong last chat
naglikay ko og kabahin sa sex
kay gusto nako
nga

something personal ang dating
kanang tender ang atong moment
morag petals sa flower
nga gitayhopan sa sea breeze

gusto gani unta nako maghisgot
og kabahin sa love
apan morag gibati ko og kaulaw


nangutana na lang ko
og tagpila ba ang gugma sa
merkado

og nagpalingaglingag ka
nga wa ka kahibalo
apan sayod ko
dunay presyo ang tanan
og ang tawong andam mobayad
makaangkon ra
gihapon og kalipay

hapit na lang ko moingon kon
tagpila ka
apan nagpabilin kunohay ang akong
sense of delicadeza

feel nako mora kog unggoy
nga nagbitay sa sanga
og ikaw bata nga
nanghalab sa imong sopas
sa walang kamot
og sa imong saging nga hinog kaayo
sa imong too.

morag nakalitan lang seguro ko
apan nakarecover ra gihapon
nakawhat ra pod nako
ang akong
sense of decorum

nahimo kong bata og ang akong mga
hands
naa sa front sa desk
samtang ang akong teacher nga mangkay
nanghambog
sa atubangan sa akong mga classmates
nga mga walay hilam-os

" look at ric, he is so behaved"

og miok-ok ang akong lagay
sud sa akong purol
nga haskang hugota kaayo
sa akong paa.


(hayy, pagkahipokrit gyod).