7/06/2010

dinhi sa mabaw nga bahin
sa suba
magtampisaw ka
ingnan ko ikaw nga ang
mga bato dinhi og ang
mga balas nahisama lamang
sa mga balas og bato
sa karaang tampi
nga kini walay
ipasabot kanato

motoo ka
kay walay baba ang mga bato
og ang mga balas
walay mga mata

apan dili ka mohunong og
pangutana
wala mo ako lung-i pagtan-aw
pagpamati sa taod-taod nga
panahon

og busa gihanyagan ko ikaw
sa lalom nga bahin
dapit sa baba sa dagat
diin ang mga balod
kusog ang mga tingog daw
sa adunay gitago nga mga
kasuko

misalom ko
misunod ka
kamao ka man usab diay nga
molangoy
wala ka nako sultihi nga ang kalalom
sa dagat adunay
daghang sugilanon
nga ang mga sisi sa kilid sa
mga bato
bisan og walay mga dalunggan
nagpamati kanato
bisan gani og wala ako
mitingog
bisan gani og ikaw wala na
mangutana

wala ako misulay pagtubag
sa imong mga pangutana
kanhi
kabahin sa kamatayon
ang salog sa dagat bisan
og wala kini ni bisan unsang
bulok sa hunahuna
naghatag na kini nimo
sa tanang mga tubag

og busa nakat-on ka na
sa pagpakahilom
sama kanako
nahisama ka sa usa ka
bato nga wala gayoy
baba.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?