7/08/2010

nasayop ako sa pagpili
sa ania kanako
dili ako mangayo og pasaylo
dili ako mobiya
atubangon ko kining tanan
hangtod sa pagkamatay
sa iro
nga gasiging paghot sa ilalom
sa kahoy

wala na ang kapilian
gilubong na kini sa kalimot
wala na ang tiglaban
gitagoan na kini sa
kangitngit

mitago ako sa mga lawak
sa kahilom
giugom ko ang mutya
sa gahom
makita mo ako nga usa
lamang ka ulod
nga nagkamang sa lapok
tagoon ko ang akong mga mata
og sampongan ko ang akong ilong
ilubong ko ang akong
kaugalingon sa
humok nga bahin sa yuta
pamation ko ang imong mga katawa
antoson ko ang imong
pagbiaybiay
paaboton ko ang panahon
sa pagtak-op sa payong
sa pagpangahulog sa mga dahon
sa paghunas sa taob

walay dili ako nga moabot
og kon moabot na kini
papason na ang imong ngalan
sa balod sa kapalaran

No comments :

Post a Comment

Lami ba?