3/19/2013

bitoon nga dili ko makab-ot

dili ko kini tawgon nga gugma

apan
kanunay kini diri kanako
namukaw

sa unang pagkakita lamang
bisan pa sa mga katuigang
gikatulgan

kanunay kini diri kanako
namukaw

gibalikbalikan ko aron unta
masumhan ako og diha sa matag adlaw
unta mahikalimtan sa dayon

nga kini mahisamang usa ka yano
nga dahon lamang
ordinaryong bato

balas, tubig nga lubog
bali nga sanga

apan bisan ug giunsa nako
kini
kanunay kining mamukaw kanako
matag kita

apan dili ko kini gihapon tawgon nga
gugma

usa kini ka bitoon nga dili ko makab-ot
piang ang akong mga kamot

ang naa sa akong duol ang naa sa akong
nataran
gipakisama kong
mao ikaw

ang usa ka larawan sa karaang
sakayan
bisan ang katig
nahimong ikaw

ang tanan sa akong nataran
maingon ingon ko nga ikaw

ikaw ang bitoon nga dili ko
gayod makab-ot

busa ang tanan nga
akong makita dinhing dapita sa kamingaw
gihimo kong ikaw

anggid anggid man lang unta
morag tinood morag bakak

ang imong mga mata
ang imong baba
mao kini mao kana
ug silang tanan akong
gihagkan
gigakos
nga mas hugot pa sa akong
pagtoo

maako ka lamang

No comments :

Post a Comment

Lami ba?