3/30/2013

kon mabuang ka na unya

usahay
mahimong sakit sa utok ang
kanunay pagpangita anang
kahapsay

kon mosulod ka sa lawak
kabalo ka unsay angayan
diri ug unsa unta ang ibutang
didto

ang sabon sa jabonera
ang toothbrush sa baso
ang labakara sa alambre
ang kabo sa balde
tungod sa ilong sa gripo

kon dunay siging kasayop
ako na kana
kon dunay nawala diri
ako na ang
hinungdan niana

dili mo ako masugo kon
asa pangitaon ang nakulang
gahi ang akong ulo unya
nagsalig ko nga imo kong
gihigugma labaw pa sa akong
paghigugma kanimo

hapnig ang mga habol sa
kabinit
puti ang mga tabon sa
katre
seda, humok, hamis


apan sayod ko nga masuko
ka kon kining tanan ako lang
katulgan
hangtod sa kabuntagon

adunay pagsalikway sa tanang
hapnig
pagbuwagsa sa tanang anaa
sa ilang kahapsay
nga imong gidamgo sa akong
mga kamot ug bukton

ako kining ihatag kanimo
ug kon mabuang ka
(sa kalami sa kahapdos)
nan, nabuhat ko na ang
angayng buhaton ug ako
na usab ang katulugon.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?