8/03/2013

hangtod sa pagkapodpod unya sa akong tugas nga baston

ah, balikan ko na usab ang
paghikap sa dahon sa hibihibi
nindot lantawon ang iyang
pagkamangiulawon

lakwon ko ang dalan ug
balikan ko na usab paglantaw
ang naglinyang mga kahoy
nga morag mga tawong
nagpaabot sa ilang
kumpisalan


hinay ang ulan ug wala kaayo
kini makabasa sa akong buhok
ug ang kahapsay sa akong pinahapay
wala magubot o matumpag

agosto karon, ug agosto kadto
sa dihang gihagkan ko ang imong ngabil
sama sa pagkahulog sa unang tulo sa
ulan karong bulana sa akong
gauga nga ngabil

bation ko na usab ang tumang kamingaw
apan kamao akong molingaw
sa kasubo sa iyak sa bulan sa agosto

hikapon ko na usab ang dahon sa hibihibi
balikan ko ug lantaw ang galinyang punoan
sa mga nangka nga morag mga tawong
nagpaabot sa ilang kumpisalan

ang akong mga tudlo dili bugnaw
ang akong ngabil nabasa sa katam-is
sa duga sa nektar nga gikan sa buwak
sa hardin sa atong mga kagabhion

balikan ko kining tanan sa makausa pa
hangtod sa pagkapodpod unya sa akong
tugas nga baston hangtod unya sa pagkabali
sa bukog sa akong mga bukton

No comments :

Post a Comment

Lami ba?