11/05/2013

makasasala (alang kang F. nga nangyam-id sa gugma)

gisulayan ko ug lanaw ang akong
kagahapon ug gipangutana ko kini
kon unsa  ba gayod ang akong gibuhat
sa gugma?

usa lang ako ka tigpamati nga
naglingkod sa kilid sa usa ka
abli nga pultahan

ang uban miadto na dapit sa dapogan
ug napaslot sa mga baga

wa makat-on misaka ug milingkod
sa tulo ka bato diin kusog ang kalayo
nasunog

apan bisag napaslot ug nasunog o
di ba namatay
didto sa ilang lungon gipakita ang
usa ka pahiyom
nga nagtug-an nga kuno sila
namatay nga malipayon

ako, kon nagtinood pa unta,
mas labaw pa ang akong mabuhat
kay sa pagpapaslot, pagpasunog
og pagkamatay

labaw pa sa pahiyom nga malipayon
ang akong ipakita sa akong nawong

kon mitoo pa ako nila, mas labaw pa
unta ang akong testimonya kabahin
sa gugma
sa gugmang labaw pa sa tinood

kay sa akong tan-aw ug pagtoo
ang gugma man god usa ka balaan
ug ang pagkabalaan mao man
ang pagkabathala

ug ang pagkabathala labaw sa tanan
makamao man kining mobalik gikan
sa lubnganan sa mga patay ug dayon
sa ikatulo ka adlaw mabanhaw

sa akong pagtoo, mabuhat ko usab
kini
kay ako, kon sa gugma na misunod,
usa man gayod unta ka bathala
alang sa nahigugma usab kanako

apan unsa ba ang akong gibuhat
sa gugma? ako kining gipatay
kanapulo ko kining gibangkaw
kanapulo ko kining gilansang
sa iyang krus

abi mo ug ako usa ka hilomon nga
tawo nga karon naglingkod sa kilid
sa pultahan ug usa ka tigpamati lamang?

dili kana tinood, wala ka lang gayod
masayod. wala na bisag usa ka gugma
ang mabuhi pa sa akong kasingkasing.

dili ako gugma. Dili ako bathala.
Tawo lamang ako. Makasasala.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?