11/04/2013

balak sa mga pasalamat

ning kusog nga ulan sa Lunes

ako, ang piso,
sa usa ka inaan,
nga di katilaw ug
katugnaw
kay ang ulan dili
gayod makabasa
kanako

salamat balay
salamat bintanang nanirado
salamat hagdanan nga taas

ug dili sab ako magmingaw
kanimo

salamat iro sa akong tiilan
salamat sa wifi nga kusog ang signal
salamat sa mga balak
nga namumpong ug nagkutaykutay
salamat init nga kape
salamat piniritong sab-a
salamat antipara
salamat lingkoranan
salamat tsinelas

ug dili ko na usab ako mangitag
tabi ug libak sa talad kan-anan

salamat pag-inosara
salamat kalinaw
salamat kagawasan
salamat kalipay

ug kamong tanan ako na gayod nga biyaan

salamat kuting sa lingkoranan
salamat tuko sa bongbong
salamat mga lamok
salamat garapata
salamat sa mga buak nga bildo sa platito
salamat sa mga platong imong gihugasan

adios
adios

ayaw kabalaka
mobalhin lang kog lingkoranan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?