11/05/2013

ang gianod, ug ang galutaw

didto sa suba nakita nato ang duha ka patayng kahoy nga
gianod

naglagyo ta sama kanila
nagpakahilom ta sama kanila

nindot ang duha ka kahoy nga patay
nga gianod sa sulog sa suba
diha sa lubog nga tubig

pareho ang ilang padulngan
paingon sa dagat ang ilang kapaingnan


mao kini ang atong kalainan
wala kita gianod sa tubig apan naglutaw kita sa hangin

ako ang itom nga uwak paingon sa bungtod
ikaw ang puti nga  tulabong paingon sa dagat

nakapangutana ko, nganong karon man lang nato
nasakpan ang maong tanghaga?

nakapanghupaw ko, nganong kaniadto wala ka
man nagsaba?

pipila ba ka tuig nga kitang duha nagpaaron-aron?

ako ang hangin ug ikaw ang akong dagat
ako ang imong adlaw ug ikaw ang buwak

dili pa man seguro ulahi ang tanan
iuli ko ang imong sapatos, ambi ang akong tsinelas

daghang salamat.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?