12/31/2020

patik uno

 gikaulaw mo.

gikasuko mo.

ang nagbuhi

kanimo.

wa ka niya

gikaulaw.

gikalipay ka niya.

dili sab ko makaingon

nga gihigugma ka niya.

nalipay siya kanimo.

gikauban ka niya sa 

45 ka tuig.

suko kaayo ang imong

nawong nga naglantaw kaniya

nga hubog na kaayo,

gani nagsuka man kay lagi

dili man anad sa inom.

natingala lang ko nganong nagkulang

ka pagsabot kaniya.

mingaw ang iyang kinabuhi

ikaulaw mo ang iyang lihok 

sa katilingban

gusto nimong sa sulod lamang siya

sa inyong balay magtikawtikaw


gihabulan ka niya ug daghang kwarta

gusto nimog isulod siya sa kahon

sumala sa imong mga reglamentos

nalooy ko niya

nasuko ko nimo

apan wa ako mangilabot

wala akoy katungod nga hilabtan ang

inyong mga kagawasan

sipyat ko

abi kog gidawat na nimo ang

iyang pagkasiya


matod pa sa anak mong babaye

"mom, i were you i will leave him"


sakit pamation

kini sa usa ka amahan

nga nagbinut-an

unya tungod lamang sa suka

sa kahubog

imo dayong hukman?

No comments :

Post a Comment

Lami ba?