12/06/2020

kataposang pagpahulay

 ang akong kasingkasing

walay pahulay diha sa imong 

dughan


nagsalimuang kini sa tumang

kalipay

wala na gani makaila kon

kinsa ako

wala na gani nakat-on sa

maayong pamatasan


miiingon ang akong hunahuna

"pagkabuang ko, pagkahangal"

mitubag ang akong kasingkasing

"dali diri ayaw na pagasaba"


mipatong ako sa bungtod nga

kamay

gitagsa tagsa kog tam-os ang

mga tibugol  sa

kalipay


hilom ang langit

namati sa pag-agulo sa kasingkasing

nga sa iyang dakong lawak

wala nay kabutangan sa kalipay


nadungog ko ang hunghong

"dali na, dali na, 

ako ang tambal sa imong

kaguol

ako ang hulip sa imong

kahaw-ang"


mitoo ako kanimo

misunod ako kanimo


sa hinay hinay nahilis ang

dakong bungtod nga kamay

sa nagtubod kon laway sa

kanunay


human sa dakong dumog

sa langit ug yuta

mibilangkad ako pag-abot

sa adlaw


hilom kong gidawat

diha sa imong hugot nga

gakos

ang akong kapildihon


ugma damlag

human niining tanan

moingon ako ni Bathala

ania ako

dili na hubog

dili na hubo

dawata ang akong kasingkasing

sa iyang

kataposang pagpahulay

No comments :

Post a Comment

Lami ba?