1/23/2021

sa unahan nga walay kataposan

 ganiha didto ko sa dagat

linaw ang panahon

limpyo ang tubig pati

ang baybayon,  labong

sab ang mga kahoy ug ang

mga tanom, daghang bunga

ang lubi nga gikuhaan

sa lamian nga butong


asul ang langit puti ang

mga panganod bugnaw ang

hangin misilaw ang adlaw

nga nag-aghat kanimo sa

paghumol ug pagkaligo


naligo mi, nagpalutawlutaw

ko, samtang siya naglangoylangoy

sa unahan naa ang mga sakayan

sa mga nangisda gamit ang pukot

ug pasol, sa pikas dapit sa wala

atua ang laing pamilya kuyog ang

mga sipat nga bata nga nagdakpanay

sa daplin sa mabaw nga  dagat


naandan ko ang molingkod 

sa daplin sa baybayon samtang

ang balod modapat sa akong

kiting dayon kon kusog modampi

sa akong dughan ug aping


gipamati ko ang tingog sa mga balod

ang hagawhaw sa hangin samtang

naglantaw ko sa unahan nga 

misangyaw sa walay kataposan.

kataposan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?