5/07/2009

ako ang bakak nga imong gibuhi

sakit paminawon nga
sa pagsugod pa lang
ang tanan nakong gisulat
kabahin sa
kasakit og
kapakyas
gihandom nimo nga kining
tanan
matood

gusto ba nimo nga ako
mismo na ang
malumos sa mga balod
nianang pagsulay?

nalunod ang barko nga
akong gisugid kanimo
og ang tanang mga nanakay
niini
nangamatay


wala ako maapil
ako ang bakak nga nabuhi
gikapungot mo kini
og nagpalayo ka kanako

ang tanan
matood
nahitabo ang akong mga
gihimong sugilanon
ang dugo nga mibanaw sa salog
nangauga
og ang imong nakita mao lamang
ang mantsa
sa usa ka tagok sa caimito
wala na ang langto

nakita mo ang imong kaugalingon
og miiyak ka
nga mora bag imong gihaya ang
karon og ang
imong kagahapon

tagai og lugway ang umaabot
ayaw og too kanako
ang akong mga sugilanon
nahimong matood lamang
tungod kanimo

wala ko damha nga kining tanan
matapos sa usa
ka panagbulag

naglingkod ako sa daplin sa imong labat
dala ang akong usa ka kaban
nga mga laing sugilanon
wala ka na mangambat

og sa akong paglakaw palayo kanimo
sud sa akong dughan
ang akong pasalamat dili na nimo mailhan