7/19/2009

makaguol hunahunaon nga
sila wala na
apan usahay kon ako gyong hunahunaon
og dugay
kanang ako na lang usa ang magtikawtikaw
sa kangiob sud sa akong dughan
kanang ako usab nga
tilawan pag-ayo ang mga adlip
sa kasub-anan diha
sa pag-inosara
sa punto ngano nga wala nila hunahunaa
nga ako na lang usab usa
og sa punto pa gayod nga gani sila wala man
usab mawili kanako
og maghunahuna nga dili baya pod lalim
nga ako ilang gibiyaan og wala gani
aghata nga mokuyog kanila
makaingon kog
maayo ra pod nga wala na sila dinhi
kay karon, bisan og dugay man,
nakat-onan ko na ang paglipay sa
akong kaugalingon diha sa
pagpuyo nga malinawon
og karon nakig-inom ako sa akong
baba
nakigtagay sa akong mga kamot
og nakigsulti sa akong
mga ngabil
og ako nakaingon nga mahimo
ra man usab diay nga ako
lang nga silang tanan nga
wala maghandom kanako
wala na diay usab
nako kinahanglana
sa akong
pakigbisog sa akong mga kabalaka.