7/16/2009

sulat alang sa iyang bana

gimahal ko nga Intoy,

kumusta ka na? dugay ka na mang milayas sa ato, wa na gyod ko kabawo kon asa ka nagpuyo. Kon wa ko ingni ni Junjun nga anaa ka na diay sa davao, wa ko kasayod. Si junjun ang naghatag sa imong adres, busa nagsulat dayon ko nimo, kay gimingaw na ko kaayo nimo.Namaylo ko og kwarta ni Emang aron lang mapadala nako ning akong sulat para nimo.
sayod ko nga dako kaayo kag kahiubos nako tungod kay sa dihang gigukod ka ni tatay og sundang
wala man gyod ko nagpakita nga milaban ko nimo. Kadtong giyab-an ka ni nanay og usa ka arinola nga ihi, gisulayan lang ka niya kon asa kutob ang imong pailob. bisan gani si tatay, iya ka lang usab
nga gisulayan kon asa jud kutob ang imong gugma kanako.
maayo unta og magbalik tang duha, kay dako baya kaayo ang akong gugma nimo.

kanimo magmahal sa hangtod,

gina


P.s.

nakadaog man kuno ka og lotto. tinood?