8/16/2010

ang linugdangan sa daghang nahibaw-an

sa matag adlaw
nga ako ania dinhi
mao ra kini ang akong makita
sa kilid sa bintana
nga samin

sa unahan ning rehas
makita ang balay nga pula og gate
wala nay tawo nga nagpuyo dinhi

nanubo lang og ila ang mga sagbot
ang mga kahoy nag-iyahay og tugsoy
sa unahan ang dagat nanghapnig sa iyang mga balod
padulong na usab sa ilang mga panaw

nagpabilin ako dinhi
sa maong talan-awon
nasayod na ako kon unsa ang naa sa wala og too
sa kilid og tunga

ang sa ibabaw mga panganod nga naglabaylabay
sa ubos ang yuta nga kaging
adunay patay nga iring nga gilubong dugay na
walay tag-iya nga nangita
adunay gilabay didto sa dagat
nga nanimahong bagtok
adunay manok nga gikuhaan og mga balahibo
og gilaslas ang batikolon
walay matingala niini
mao lang kini ang naandan dinhing dapita

daghan ako og nahibaw-an niining dapita
og nasayod na ako sa ilang mga laraw bahin kanako

No comments :

Post a Comment

Lami ba?