8/30/2010

yamyam

makasulat na seguro ko og laing mga balak sa sunod nga mga adlaw, duna'y
miabot nga klaro apan dili nako mabungat, nga akong gihunahuna apan lisod sabton
nga nia ning akong dughan
limpyo ang nataran, kita ang tanang mga batong gagmay nga nagpasad
sayon ra unta kining mga butanga sabton
apan wala bisag usa kanila dinhi nga nangabot nga makasabot niini
apil ka na
nga nangyam-id, og akong gihunahuna nga dinhi na magsugod ang akong
pagpakahilom
og dinhi na usab magsugod ang pagpanubo sa mga bag-ong balak
nga karon nahisama sa mga salibotbot
diha sa bag-ong gidaro nga kamaisan,
sayod ko
nga mao na kini ang pagkamatay sa akong tanang mga damgo
magsugod na ako sa pagpangita sa kolon nga bulawan
diha sa tiilan sa bangaw

kabalo ko nga wala kana
nagpahungaw lang ako sa gibati nako human nimo gilabay ang baso
nga nabuak didto sa pader nga
sementado.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?