12/16/2010

Dili Ko Masabtan

Dili ko Masabtan
By Genamos_US of Washington DC, USA

Ang tanan napugos sa pagpakisayod
Sa mga kalisdanan nga akong giguyod
Dili ko buot unta hilabtan ang pag-ugkat
Sa mga panghitabo nga ako nakurat

Kon dakong buhi pa gyud tong pagbati
Ang pagbuot sa akong dughan nagpamati
Lisud tubagon kining kahimtang
Kay ang gugma nikalit man lang pagka-amang

Wala ko masayod kung asa ako mosulod
Kay sa kalibug ako gibanlas sa mga balud
Kung asa kini idunggo
Kining kasingkasing ko nagsubo

Wala koy laing dalan nga paingnan
Kung dili lamang sa langit akong kadangpan
Ang kahayag sa akong pangutana ako nang nakaplagan
Kay ang gugma sa Diyos maoy diay tubag sa kahangturan

Ug dinhi nikunsad ang kamatuoran
Ang tinood nga tumong sa kalibutan
Ang gahum sa hunahuna may utlanan
Kung ang suliran dili ko masabtan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?