12/15/2010

Niadtong nilabay nga Pasko

Niadtong nilabay nga Pasko
By Genamos_US of Washington DC, USA

Niadtong nilabay nga Pasko
Akong gihatag ang kasingkasing ko kanimo
Pero sa pipila ka mga adlaw
Ang gugma mo nilupad ug nahanaw
Kay imong gibilin sa imong paglakaw

Karong tuiga, ako kining tapigan
Aron ihulat sa moabot nga katuigan
Ang nanga uga kung mga luha
Ako nga kining gikalimtan sa imong pagduwaduwa

Makadaghan nga higayon nga ikaw akong gihawiran
Nga kalimtan nalang ang mga nangagi nga suliran
Aron ang gugma bangunon pag-usab
Kining pagbati tang walay paglubad

Ayaw ihikaw kining higayon
Aron sa pagtul-id ning atong bulohaton
Kay pasko karon sa pagsaulog
Nga kanimo kini ipamalihog

Nanghinaot nalang ko kanimo
Nga sa higayon magkita atong mga anino
Dili mo ako talikdan pag-usab
Aron kining akong dughan dili manghuy-ab

Kay andam ko kini ihatag
Ang kasingkasing ko sa laing palad
Aron kini iyang dawaton
Ang gugma ko nga dili salawayon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?