12/11/2010

kay nganong mingawon ba ako sa gugma?

daghan ang misalig sa gugma
midayeg nga kini
makapasibog man gani sa bungtod
makabanhaw sa patay
makapalakat sa ibabaw sa tubig
makausob sa bulok sa
kalibotan
makapatubo sa patay nga
kahoy
makapamunga sa
mga sanga nga gabok na

natagboan ko ang gugma
gidapit ko siya
apan unsang hitaboa
wala'y nahitabo sa akong kinabuhi
gawas lamang sa pagpamati sa iyang pagmahay
og mga pag-antos
og gani
pagkahuman sa among paghinabi
milakaw man kini
nga wala mananghid kanako
samtang nag-andam ako
og mainom alang kaniya

wala ako makaila kaniya
og siya wala usab kaayo makaila kanako
og kon magpaila ako kaniya
sayod ako nga siya
mobalibad gayod sa akong mga hangyo
bisan sa usa ka halok lamang
diha sa iyang agtang

ayaw pangutana
kay dili ka makasabot bahin niini

og kon makasabot ka man
basin og imo lang akong kataw-an
o panghimaraoton
sa pag-abot sa saktong panahon

lahi ang akong kinabuhi
wala kini mahisama sa mga tanaman
og sa mga panganod

lakaw na
kay nanaad na ako nga dili gayod ako
mingawon kanimo

ning sud sa kangitngit sa lawak sa akong
kasingkasing
naandan ko na ang
paglakat sa akong
panahon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?