3/27/2021

habak

 ayaw palihog akog hagita anang imong

"you are never my son" kay kabalo sab kong mobalos

anang

"you were never my mother"

ayaw kog hagita anang imong dakong kayutaan

lapad nga kahumayan

daghang katigayonan

ayaw kog hadloka anang imong mga milyones

kay ako sab naningkamot

nagkugi aron makab-ot ang akong sama kanimo kalaog

usab sa bahandi nga imong gitipigan

sa imong ilok nga nabaho na intawon

sa kadogayon


wala ako miari aron imong pakan-on dayon insultohon

naa pa gihapon ang akong garbo sa akong pagkagardo

wala ako mibutho aron magpalimos sa imong matapobre

nga kabuhi, sa imong pagkabiaybiayon,


miari ako tungod kay gihigugma ko ang wala nimo makita

kanako, gihandom ko kini, giamoma, 

moabot ra ang panahon sa akong kinabuhi

mamatay ka lang gihapon, ug gani, kon mitukar pa lamang

ang akong gitagoan nga kabangis,

gilubong ko na unta ikaw nga buhi


kutob sa ako sa balak,

hawid sa akong habak.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?