5/20/2009

ang akong nadungog nga awit

sa bag-o pa ang kalibotan
nabati ko ang awit sa kaligdong
puti ang iyang mga nota og ang iyang mga liriko lunhaw

mitunob ko sa yuta nga humod sa yamog
og nabati ko ang sinugdanan sa kabugnaw
ang kainit sa akong lapalapa
sa hinay hinay milukapa

gipuy-an nako ang payag sa kalipay
og nagdugay ko didto samtang ang akong mga kamot
nagsalimuang sa paghawid
sa mga paa sa kaanyag

ang awit sa hangin nindot kaayong pamation
gikan sa dagat paingon sa bukid
og balik balik sama sa usa ka taginting sa
bag-id sa mga kawayan

apan sa kadugayan
nianang tagay sa kalaw-ay
samtang ako nagpauraray sa dughan sa tumang kalipay
sa bus-ok og humok
ako nalupaypay og wala damha nga ako nasarasay
sa kakusog sa busay

miabot ako sa tumoy sa akong pagpaturatoy
sa subong panagway
naghinuktok sa kilid sa balay
namati sa awit sa hangin
kabahin sa nagpabilin

lahi ang awit karon
kay nagpabilin og kamingaw
morag kataposang bagting
sa kampana sa kiting

mibalik ang akong kagahapon
nga akong gisulod sa kaban sa kahaponon
nabanhaw ang kasakit sa kapakyas
wala ako makaikyas