5/18/2009

paghandom sa akong puppy love

sayong miawit ang akong kasingkasing
alang nimo
og namati ko
sa tambol nga bag-o

sapirot pa ang akong huna-huna
nga gusto nang modako og molupad
mas gustong mahimong alibangbang
ora-ora dayon

akong nahinumduman didto sa
tindahan ni paloma
atbang sa plaza ni rizal
nasina ko sa mga tag-as og barog og dagko na og mga bukton
miorder ko og usa ka botelyang beer
miawat ko nila
namati sa juke box
samtang mitukar ang
three lovely flowers ni eddie peregrina

pait kaayo sa akong dila ang san mig
kadyot ra kong nahubog
og kay hapit na mabuyong mibiya ko

nalimtan pa gani nako ang bayad

ako kang gisuginlan sa dihang nagkita ta sa pier
didto sa dumaguete
og mikatawa ka
miingon nga nagabaan ko
kay wa ko mibalos sa imong suwat

(paagia ang pumpboat sa panahon)

sakit palandongon.

naminyo ko, naminyo ka.
sa lain.