5/10/2009

pagpanghimakak

wa ko mahigugma
(akong gihunghong

kana sa akong kasingkasing)
kapoy na ang mahigugma
mas molabad ang akong ulo
kay sa malipay ko
og busa akong gibalikbalik og silsil
sa akong utok
nga wala ako mahigugma kanimo
gipatik nga morag
lalik sa kahoy
nga yakal

wala ko magduka karong gabhiona
og sa dihang mi-ring ang akong cellfone
akong gitubag dayon
imong call gikan sa London
kadyot lang
pangumusta ang usual nga
regards
walay kalainan

pagkahuman akong gibutang ang cell phone
tupad sa akong alugnan
naghinuktok ko
namalandong nangitag mga kahulugan
sa hamubo kaayong higayon
nga kita nagsinukliay sa
pulong

wala na ako mahigugma kanimo
akong gibalikbalik kana sa akong utok og kasingkasing

(sakit ipanghimakak ang
dili tinood)

kinahanglan nga makatulog na ako karong gabhiona
gusto ko pa gihapon

(nga makita ko ikaw og
mahagkan sud sa akong mga damgo)


(kabakakon sa akong baba,
lahi ang dila sa diwa sa akong kasingkasing)