4/22/2010

duna'y balak nga dili gyod nako mahuman

dunay balak nga dugay ko nang
gisugdan
apan hangtod karon dili ko gayod
mahumanhuman

nagsulti kini kabahin kanako
og kanimo og kaninyo
nagsulti kini sa tinood kabahin
sa mga pait og hait
og kini imo gayod nga ikasakit

ako kining gisugdan
apan dili gayod mahumanhuman
anaa na ako dapit sa tungatunga
apan pag-abot didto
sa tungatunga pa lang gihapon ako
bisan og akong banatbanatan
ambot nganong dili mahuman

nagsulti kini sa tinood mong ngalan
sa imong mga binuhatan
sa imong mga sayop sa imong
nga planong dautan
ako kining gitipigan kay unyag
ilang mabasahan
gisud ko kini sa usa ka kaban
og akong gilakan
gusto na nakong humanon ugma
aron wala na akoy sulaton pa
apan kining balaka nagsulti man god
sa tinood

dili ko na lang kini humanon
og dili ko man usab
gani basahon

kay lagi dili ko gustong masakitan ka
kay amigo man kitang duha.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?