4/22/2010

simpol lang
ang ekwasyon
sa usa ka
relasyon nga atik
atik lang

sugod kana sa pangutana: mitoo ka ba kanako?
tubagon: mitoo ka ba nga mitoo ako kanimo?

importante ang pagtoo
diha ang sugod sa pagsalig
apan dili sa tanang higayon nga motoo kita dayon
labi na anang
pagdayeg

kay usahay naay atik atik
lang nga pagdayeg
dala diha ang gitabonan nga
pagbugalbugal

kon mangutana ka kon ako mitoo ba kanimo
akong ipakita kining pagtoo
kon imo akong dayegon
akong ipakita usab ang pagdayeg kanimo
sakay sakay lang
sa sakayan sa dagat kay kon pag-abot sa lalom
makita na ang buslot
nan pila ray pag-ambak og langoy dali
balik sa akong isla
sa tunga sa dagat

dili mo ako dali patoohon
apan tuhuan ko ikaw
wala man usay mawala kanako

anad na ako
maatik man og dili
kabalo lang gyod ko
kon unsa kining akong
gihimo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?