4/19/2010

PAMILOSOPIYA SA USA KA ULAGAN

sa pamilosopiya ang tanan kuno dinhi dili baya tinood.
ania kuno kita sud sa langob og unya ang atong nakita mao lamang ang mga anino.
kitang tanan mga ilusyon lamang hinimo lamang sa atong mga hunahuna
(og gumunhap).


nga og kon wala na ang atong mga hunahuna, wala na usab kita.
makalibog usahay labi na kon ayohon pa nato kini og kutikuti o tuki-tuki.
makalumos man gani seguro kon mosalom pa kita didto sa lalom nga parte.
ang uban nakat-on sa paglabang sa mga utlanan
og sila (kuno) nakakab-ot sa mga prutas sa kamatooran
(wa lang ko kabalo kon balimbing ba o kaymito)

mao kana ang ilang sulti, og namati lamang ako, og nagbasa lang usab ako.
hagiton usahay ako sa layog sa pagduda, usahay mora ako og giluba sa mga linti.
sud sa akong dughan mibuhagay ang mga duga og tagok sa kalibog
og bisan og dili gani

bugnaw kaayo ang kagabhion magkurog baya ang akong bag-ang og morag
mabali ang akong suwang kay wala'y kasandigan ning akong liog nga nagloay
kay gimingaw na nianang pahuway og kahayahay
(kanang maglingkod sa rocking chair sa boracay didto sa Regency: sosyal!)

misulay ako nianang mga pagpamensar, kanang imong giingon nga paghubo sa mga sapot
sa hunahuna, nga mora ko'g usa ka tawong milabay sa akong polo shi(r)t , kamisin,
karsonsilyo og brief, og kumkom-palad ang akong lagay og itlog,
misungsong ako sa dakong

suba sa lalom nga pamilosopiya,
dugay ko didto, tugnaw, kisaw, langoy, sikad, kaway


(dive, butterfly stroke, iniro, initoy,
alligator, og uban pa)

apan sa akong kamingaw didto nga mora na man hinoon ako'g mamatay
mikawas ko oi.

og mihay-ad ko sa daplin
(ihap sa akong halhag nga bolbol)

og nakita ko ikaw, og mitutok ako kanimo ,
og nag-ilis ko

(paspas og kuha sa akong brief
nga bulingon, polo shirt nga baratohon,
pantalon nga gisi ang pondeyo)

gisul-ob og balik ang akong sapot
tungod sa akong kauwaw


mitutok ka og balos kanako,
mipitik ang akong kasingkasing,
(uplot, uplot, blag, blag, pitik, tik tik tik tok tik tok tik tok
as in morag relo sa akong ulohan)

nautgan ko, nagtubod ang akong

laway, migilok ang akong mga paa,
og mikitiw ang akong mga kuyamoy,
mituybo ang akong mga balahibo
migilok ang akong ayoyok

(morag washing machine ang sound)


og akong gilabay ang

akong mga kalibog,
akong gihunong ang akong mga pamensar
kon unsa ang kinabuhi
og kon kinsa ako og tinood ba ang akong nakita,


gigakos ko ikaw,
gihagkan ang imong mga ngabil,
og ga-fencing ang atong mga dila,

hawid sa hawiranan,
hikap sa hikaponon,
bira sa birahonon,
sulod sa sudlonon,
pansak, sampak, huso, duso,

hangtod nga

migawas ang tanang nga angay nga manggawas
ang mga singot sa hwerto
ang nga singgit sa purgatoryo
ang mga agolo sa napulo ka sugo....


pastilan, unsaon na lang,
nawala ang akong kalibog
kon ako tinood ba og ikaw tinood ba usab,


basta ang akong nahibaw-an malipayon ko
(ambot og malipayon ka ba usab)
og nakabungat ko

sa akong kaugalingon,

kini mao ang tinood, og kini ra gayod:
ako,

(ambot og ikaw ba pod?)

ang tinood

basta, segurado na ko, tinood jud ko!

kugita
irga
sam!

eurokong!

No comments :

Post a Comment

Lami ba?