5/22/2010


ako ang iring
sungkaban ang ilang
giapelyedo nako
dili ko sungkaban
ila lang kong gipasumanginlan
gikiha ko
nga ako kuno sungkaban
dili kana tinood
giinitan lang gyod ko
sa mga iro
nga akong nakawrasan
kay wa ko kaantos
nga ila kong
gipaghot nga ako kuno
sungkaban
napriso ko og usa
ka tuig
tungod sa pasumangil
nga ako sungkaban
ilang gihisgotan ang
balarete nga tinap-an
didto sa banggera
nga nabyaan
nga ako kuno ang
mikawat og pang-it
kay gidungog kuno
ako nga sungkaban
apan wala gayod ako
nakakaon bisan og
anino na lang sa maong
tinap-an
ako ang iring
nga napriso sa usa
ka butang-butang
wala'y abogadong iring
nga kanako nakatabang
walay silingan nga iring
nga kanako mitestigo
ang mga iro lamang
ang nakadaot sa akong
iring nga kapalaran

wala'y hustisya alang
kanako nga iring
lamang ning iro nga
katilingban

No comments :

Post a Comment

Lami ba?