5/23/2010

ANG IMONG BATASAN


naa kay batasan
nga makapatandog sa akong
balatian
kanang bisag asa ko mosunod ka
nga malipayon
dili kaayo nako maaninag
kay wala kay ikog
apan makita nako sa imong
pagpaabot kon bisag asa
ko
sa kusina samtang mokaon ko
naa ka sa akong tupad
og tungod lagi kay dili ko ganahan
nga imo kong haployon
og paraygan
kay lagi usahay morag init
ang akong lawas
kuyog sa init kaayong panahon
diha sa tumang kaigang
imong gipadap-ig ang imong
usa ka kumagko
sa akong tudlo
nga og kon mohungit ako sa akong
luto mora kog mabukog
sa imong pagkalumo
(sweet ra kaayo sama's dugos
gentle ra kaayo sama sa balahibo)
karon ania ako sa akong
computer
naghangad sa usa ka balak
nga gusto na usab nga
isulat
naa ka sa akong ubos
sa akong lingkoranan
imong gidap-ig ang imong
ulo sa akong tiil
diin ikaw nahinanok
sa pagkatulog.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?