1/13/2011

hubo ako nga magpakita kaninyo
ang akong tapis mao lamang
ang kilumkilom

magsulti ba ang lawas nga walay
tabon sa akong mga kamatooran?

nasayop ka
ning hubo kong lawas
baga pa gihapon ang tabon
sa akong
mga hunahuna

makita mo ba ang akong mga kamatooran
sa akong hunahuna?
lantawa kini sa akong pulong
gisulat ko kini
sa matag adlaw
sa matag lantaw ko sa gawas sa bintana
sa matag lutaw sa panganod
sa ibabaw sa halayo kaayo nga bungtod

gisulayan mo ug hubo ang akong mga pulong
makita mo na ba ang akong kamatooran?
sayop ka gihapon
hagbay rang gilubong ko ang mga kamatooran
kon imong abrihan ang ilang mga pultahan
ang makita mo mao na lamang
ang mga gapnod
ang mga giabogan nga mga libro
ang mga buak nga baso
ang mga gisi nga papel
ang mga sulat diin ang mga titik hanap na kaayo
ang rosa nga naligti sa kadugay sa panahon

wala na kanako ang akong mga kamatooran
gilubong ko na
sa hapnig sa mga uga ko nga luha

No comments :

Post a Comment

Lami ba?