1/21/2011

kon asa kanus-a unsa og ngano

hangtod karon
gibalikbalikan ko ang lugar
nga akong kanunay
nga gitagoan

nga pagsulod pa lang
sa ganghaan
maglingilingi ako kon aduna
bay nakakita
kanako

hadlok,

nga og sa dihang
nakasulod na ako sa lawak
gipangsirad-an ko
dayon ang mga bintana
og misilip ako sa
gamayng lungag sa bongbong
aron pagsuta kon
duna bay nakasunod
kanako

hadlok gayod kaayo

kay kining lugara
dili angayan sa akong
kahimtang og
pamayhon
og gani ingon sila
makaulaw man
sa akong
posisyon

mas makahadlok gayod kaayo
sultihan taka
nalisang man gani ako
sa dihang gisugdan ko na
ang unta
dili angay nakong buhaton

og sa dihang naseguro ko
na nga walay nagsunod
og nakakita kanako
gisugdan ko ang
ang akong gibuhat

wala na ang kahadlok
mipuli ang kahinam ang kalami
ang pagbayaw ko
sa ikapitong langit
dinhi sa kalibotan
nga ako ra ang nakahibalo
kon asa

nakita ko ang nawong
sa Diyos
nabati ko ang
tumang kalipay

nawala na ang kahadlok
ang kalisang nawagtang usab

nahawiran ko ang mga kamot
sa Diyos

nawala na ang kahadlok
sud ning dughan

ako lang usa dinhi
apan nganong malipayon man ako?

giabrihan ko na ang bintana
og ang pultahan
og migawas ako
sa akong gitagoan nga
kalibotan

ambot, dili na nako masabtan
ang sunod nga panghitabo
sa dihang milakaw ko palayo
balik sa akong
gipuy-an

mibanos ang gamay nga
hilap sa akong atay
nga naghambin og mga
ginagmay nga
pagbasol,

mipuli na usab ang
mga kusi sa kamingaw

taphaw ba kaha ang
kalipay sa pag-inosara
sa kalibotan nga
ako ra ang nasayod kon
unsa kanus-a
asa og
ngano?

kahayag, o kahayag
lamdagi ko
ihatag kanako ang tanang
katarungan

kaugalingon, O kaugalingon
nganong dili ka naman kamaong
motubag kanako?

No comments :

Post a Comment

Lami ba?