1/01/2011

lagom na ang imong wait
og ang imong buhok hinay hinay nga nangatagak
namyahok na ang imong mga aping
og ang imong mga unod
nangahilis
naningkamot pa gihapon ang imong mga panit
sa paghawid sa imong mga bukog
nagsalimuang na ang hunahuna
naghisgot ang imong baba sa mga larawan
sa imong ginikanan nga hagbay na nga nangamatay
kon unsa ang ihungit
imo man sab dayon ang imong isuka
kuyugan sa dugo gikan sa imong sabakan

naglantaw ko sa imong kasakit
naghinuklog ko
kabahin sa kahimtang sa tawo
ning mga adlaw nga unta ang tanan
maglipay
ikaw ang di katindog og dili ka sayaw
ikaw ang naghangos og dili makalahutay

sa wala pa ako nanamilit kanimo
diin ikaw kanunay nga giduaw sa katulugon
mikuot ko sa akong pitaka
mihatag og kwarta sa nagbantay kanimo
isip bayad sa paghambin mo
sa pag-antos sa kasakit sa kalibotan

morag adunay gamay nga pasalamat
nga niining higayona
dili pa gihapon ako nakakuha sa ripa.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?