1/03/2011

Ang Damgo sa Til-as

nagtubo ako nga wala ka,
inampingan ug puno
sa pag-atiman,
wala nila ako tuguti
nga makigbugno sa gubat
sa kinabuhi

sila nga nahikatulog na sa suwab
sa kalibutan mao ang kanhi
kong mga pako
nga gisakmit  na sa kangitngit


subayon ko unta ang agungoy
sa hangin
aron masuta ko ang
tuburan sa kasakit
ug kalipay

apan ikaw ang akong nakita
sa hanap nga kapunawpunawan,
ikaw ang lim-aw nga gikutaw
sa libog kong pangisip

kuspaw ang imong pamayhon
sama  lang sa imong laraw
dili ikaw ang tubag
sa akong mga pangutana
og salimu-ang

tuktukon ko ang pultahan
sa langit
lungkabon ko ang giyawihang
mga bintana

pamuniton ko ang mga nayagyag
nga mga bitu-on
ug isabwag ko kini
sa mga lunhaw pa og pangisip

uslan ko ang mga pako
ug anting-anting sa mga anghel
aron paghagwa sa ilang katulugon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?