1/08/2011

SINULOG BLUES

SINULOG BLUES
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nahinumdom pa ko
Sa High School man to
Bulan kadto sa Enero
Didto sa Jones Avenue

Kada adlaw sige mi og praktis
Aron ang estiping walay mintis
Nagliraw ang akong mga mata
Sa mga palibot perting alegreha

Gipasayaw ming tanan sa eskuwelahan
Aron sa maestro magradohan
Dili unta ko mosugot
Kay sa costume nga dili masabot

Perting lingawa sa among maestro
Nagtan-aw kanamo nga murag ministro
Wala gyud mi mahimo sa mando
Sa pagsanong nalang ug sa pagtando

Perti nakong uwawa
Sa costume nga akong gidala
Daghan ang nangatawa
Sa gisul-ob ko perting silawa

Dili masabot ang akong gibati
Gikulbaan ko nga nagtingsi
Sa gisul-ob kung costume perting hilasa
Kay ang brief ipagawas nga wala ko damha

Matud pa sa akong mahuyang nga maestro
Mao kuno na ang uso sa kaniadto
Didto sa kaharian sa mga Ukoy
Nga ang iyang Lolo maoy nag-asoy

Bodyfit ang among gisul-ob
Murag moskitero perting sihaga
Kolor green ug silver mga higala
Pero inig su-ob nimo perting inita

Dali ra sington ang among mga bugan
Kay ang brief maoy gipa-ibabwan
Kung kinsay man niini ang nagsugyot
Pero kami naputos sa mga bagotbot

Ang brief gayud akong gikabalak-an
May gani naminaw sa sugyot sa uban
Kolaran kuno og silver ang atubangan
Aron dili kini dali mailhan sa kadaghanan

Ilang gipapitlan og daghan nga mga sikwins
Aron kuno murag authentic nga mga dolphins
Tribu kuno mi sa Kadagatan
Nga maoy sugyot nga pangalan

Gipangutana ko sa akong Lola
Sa iyang nakita siya naloka
Kung unsa kuno akong nakaon
Sa costume mura kuno ko og Ukoy nga bigaon

Nakit-an ko sa akong babayeng klasmit
Nisiga ang ilong murag kuwaknit
Wala ko masayod sa iyang gitingsian
Kung unsa ba ang iyang gikahimot-an

Dili ko matabunan kadtong brief nga gikoloran
Bisag giputos pa sa mga sikwins gitabunan
Dismolar lang kadto sa mga katuyoan
Kay nag-ugdo lang gihapon ang gitaguan

Nakadungog ko sa ilang mga singgit
Sa costume diay silay nagkatawa gihagit
Maayo gani ko kay naghelmet
Sa gikalo ko nga may silik gipapilit

Mga estiping namo may kiyodkiyod
Bahalag nagsakit ang among mga likod
Sa kakapoy padayon gihapon mi sa pagsayaw
Uban sa pagsampit og Pit Senyor kami nakapanghupaw

Dili ko makalimtan kining hitabo
Sa kinabuhi ko dugay kung gitago
Nalipaghong man ko sa kauwaw
Ang katuyoan maoy nagpatigbabaw

Busa dili ko palabyon kining higayon
Sa giasoy kung balak sa gidugayon
Akong gipaambit kaninyong tanan
Ang Sinulog blues nga akong naagian