1/11/2011

Sa Gugma Kita Gipakatawo

Sa Gugma Kita Gipakatawo
By Genamos_US of Washington DC, USA

Padad-i ko sa imo sa mga halok
Nga nilabay sa langit nitabok
Sulti-i ko nga ako nindot lantawon
Sa mga pulong nindot paninawon

Gihapyod mo ang akong buhok
Sa mga mata mo wala ka mamilok
Ang dughan ko gibayaw
Sa mga pulong imong gihagawhaw

Sampita ang ngalan ko sa matag higayon
Aron mag-abot kita sa daplin baybayon
Gakson ko ikaw ning mga bukton
Aron sa pagbati imo kung sugton

Wala ko manginahanglan sa imong bahandi
Nga ang mahinungdanon ikaw akong mapili
Gunitan ko ang imong mga kamot
Aron ang gugma ta dili makalimot

Giandam ko kining mga bukton
Kung sa mga kasub-an kita sugaton
Ipahid mo ang mga natagak nga luha
Sa kasakit ug sa gisawhan tang himaya

Padalhi ko sa imong mga pahiyom
Aron kining kamingaw ko mahilom
Daghang salamat sa imong kaayo
Kay sa gugma kita gipakatawo