1/17/2011

adunay nakakita sa unahan
madungog niya ang dahunog sa umaabot nga unos
makita niya ang pagkagun-ob sa bukid
ang pagsaka sa tubig
og ang pagkalumos sa mga bata og tigulang

gipagkigkitaan ko siya nga nakakita niini
og akong gipangutana:

makita mo ba ang pagkagun-ob sa akong mga bukid
ang pagkahanaw sa akong lungsod
ang pagkamatay sa akong mga amigo og mga kaila
labi na sa akong gihigugma?

nagpanglingo siya og wa ako mamugos kon unsa
gayod ang mga detalya sa akong ugma

mipauli ko sa akong payag
gipasaligan ko ang akong kaugalingon nga
dugay ra akong andam
nga dili gayod ako mangayo og pakitabang

kay unsa pa ba ang mawala kanako
nga gikuha naman gikan kanako ang tanan

dugay ko rang gipangandoy ang pagkawala
ang pagkahanaw

ang katuyoan sa maong pangutana dili baya ang
paglikay

tagboon ko ang pagkagun-ob sa saktong adlaw
dawaton ko kini sa nahibilin kong gibating hagawhaw

No comments :

Post a Comment

Lami ba?