12/07/2014

gibati mo ba ang
pagpadulong didto unya
wa ka masayod kon
unsay dangatan?

kasagaran ka na
unya aron ka moabot
pabalonan ka og
paglaum, apan nasayod

ka ba, niadtong nagpadulong
ka, kuyog ka nako, unya
gisultihan ta ka nga ang
pag-abot didto mao ang
kamatayon? unya dali

dali kag simang sa dalan,
kay hadlok kas usa ka
panagna, unya miabot ko
didto, nakita mo  nga  ako
buhi pa gihapon, unya
imong kong gitawag nga
bakakon, unya layo kaayo
tang duha, nakita mo ang
akong anino nga taas kaayo
unya ang akong tingog
milanog kay nagbanda
banda kini sa mga bungtod,

kon miabot ka pa unta dinhi
makita mo ang tinood,
anaa ang mga buhi nga
patay, anaa ang nagsugilon
nga wala sa ilang kaugalingon,
anaa ang mga mata nga
naglantaw sa unahan apan
wala na mogikan, anaa ang
mitutok kanimo apan wala
mamati.

kon magkita kita pag-usab
puhon, kon makalakaw pa
man gani ako ugaling,
ingnon ko ikaw nga ako
nagsulti og magsulti gayod
sa tinood, apan dili mo lang
gayod kini matukib, pasayloa
apan dili mo usab gayod kini
masabtan, tungod

kay gikan pa sa una , managlahi
na ang atong kalibotan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?