2/11/2021

panimalos sa dagat

 kapoy sab baya nang magkuyog tang

duha,  dili ko ganahan kay mora man

ug nakuhaan ang akong kagawasan.

kon mosimang kos wala moingon ka

diri ta sa too, mangutana ko kon ngano

moingon ka lang, ug basta mao na kana.

kon mohunong ko aron molantaw sa mga

bitoon, masuko ka,nganong ang mga

bitoon man, nga anaa man ang mga nindot

nga bitoon sa imong mga mata, usahay

mahingangha ko sa akong pagkatanga

kabahin nianang mga butanga.


sulod sa akong dughan, anaa na usab ang

mga bitoon, ang bulan, ang adlaw, ang

uniberso, nga sa dugay na nga panahon

sa atong panagkuyog, morag ako na lang

usab nga napasagdan.  Mihanap ang akong

panglantaw, nahubas ang akong lam-aw,

nauga ang akong suba, nahilis ang akong

mga panganod, nagsigi ug hunas ang akong

dagat, maong ako usab nabalaka?


maunsa kaha puhon kon moinit pag-ayo

ang akong adlaw? kon mangahulog ang akong

mga bitoon? kon manimalos ang suba ug kini

molapaw sa tulay ug magpahaguros sa iyang baha?

kon motaob na ang akong dagat, dayon manimalos

kini sa iyang dagkong balod, unya, iya ra,

pwera gaba, pwera buyag, simba ko,

kon ikaw ang unang malumos?

No comments :

Post a Comment

Lami ba?