2/09/2021

sa atong panag estorya

 dugay pod baya

ang atong panag estorya

namati ra ko nimo

gitagaan ka nakog usa ka

slice sa pepperoni pizza

hapit wala gani nimo

matandog

tungod kay ikaw man ang

mibangka sa

estorya


mao lagi, kay ikaw man

ang bangkero

imo tanan ang kaayo nga

kini ikaw, nga kini sakto

nga ikaw gayod maayong tawo

kugihan, masinabtanon

dalaygon


namati ra ko

namati ra ko.


kay dili ko maayo

kay dili ko dalaygon

kay dili ko kugihan


motoo ko ana

pero dakong sayop baya

usab ang akong

pagpamantay nimo

nga nagpagawas lang

sa imong 

pagkawalay klaro

kanang kulang mo

sa pagsalig sa imong kaugalingon

kanang walay midayeg nimo

kanang walay modular nimo

kanang walay mitoo nimo


ako lang.

kamaong moantos

sa usa ka

amigo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?