4/28/2009

dili

nag-ingon ko nga dili nako gusto
madungog ang syagit
og tuod man misyagit ka
kusog gani pag-ayo
kanang morag mabuak
ang bildo sa akong dunggan
og aron lang unta
nga pauyunan ka
akong gitudloan ang akong
kaugalingon anang mga syagit
gani tanang klase sa syagit
sa matag adlaw
og sa katapusan
nasugdan na nakong nagustuhan
ang mga syagit
og mitug-an ko nimo nga dili
na nako gusto ang kahilom
og tuod man
nagpakahikom ka sa pila
ka semana
hangtod na sa pipila ka bulan

nasabtan ko na ang imong buot
ipasabot kanako
dili ko tantong bulok
aron masabtan nga
ang tanan kanako imong
gisupakan

dili ko bulok
nga dili makasabot sa imong gustong
mahitabo kanato

sayang lang ang akong mga pag-antos
kon mao lang man diay
gihapon ang mahitabo

sa imong mga ginikanan
kaniadto

48 ka tuig akong nahimong
buta, bungol, amang og bakol

walay sapayan
ugma wala na ako'y angayan
nga paaboton pa
ang akong kasingkasing
nakahibalo na anang pagpatig-a