4/29/2009

kontra gobyerno

kaniadto misyagit ko
miisa ko sa akong mga kamot
pormag kumo
batok sa gobyerno

kaniadto dagan-tago ko
sa bukid sa lungsod
sa lasang og patag

kaniadto nalisang ko
nalooy ko nanglood ko
mipakita kog pagsupak
misukol ko sa gobyerno

sa kadugayan
nakaamgo ko
nganong makigbisog ko
batok sa gobyerno
nga ako man kaha ang
katawhan nga nagpili
sa gobyerno

ang gobyerno ahente ko lang
kay ako ang matood nga
naghatag kaniyag gahom
sa pagdumala kanako

nganong pasakitan ko man
ang akong kaugalingon
samtang ang gobyerno
nagpahayahay?

kaganse ko uroy
busa karon mikuyog kos gobyerno
diri ko sulod molaro
sul-ubon ko ang ilang sul-ubon
kan-on ko ang ilang kan-on
imnon ko ang ilang imnonon
sayawon ko ang ilang sayaw
mokuyog kos bagang panon
tan-awon ko kon asa dapit
ang ilang kamatayon