4/21/2009

GARAY SA PULONG

(Pahinungod kong Day AngelnJuly sa Kalubihan)

Gipadayon mo ako sa imong kalibutan
Sa matuod nga pagbati imong gidalitan
Taliwala sa kagutom imong gihukaran
Sa mga pulong mong pagkabalaan.

Diha kanimo nakita ko ang kakuwang
Napun-an ang pagbati kong haw-ang
Namatay nga gamut imong gibisbisan
Nabuhi kini og nanalinsing nga hilabihan.

Panahon sa akong kalipay og kasub-anan
Nag-inusara,apan napabuhagay kong tanan
Sa matag-patik sa mga pulong nga gibuhian
Mahupay og malipay kining akong balatian.

Mga garay sa pulong sa usa ka uyamot
Dinhi sa yagit kong pagkatawo nakapahimuot
Bisan kalibutan ko man karon nagkagubot
Ipabanlas ko kini,ipalanog,sa matag palibot.

Higala, dayon sa among gamay nga kalibutan
Mga balak sa pakigbisog atong pagasaw-an
Hubiton ta kini og atong paga-ambitan
Talagsaong kalipay atong matagamtaman…

Salamat kanimo higala ko
Mga garay sa pulong gipaambit mo
Tungod niini naaghak usab ako
Karon ako nagatoo nga mao kini
ang gipangita kong pagbag-o….