4/10/2009

seryosly speking

gusto unta nakong
ilain ang balak
kanang lahi usab
ang akong
tinood nga kinabuhi

gusto unta nakong
magmaskara diha kaninyo
aron dili ninyo makita
ang tinood nakong pagkatawo

gusto nakong manayaw ta
sa kinabuhi
kanang wala'y hawid-hawid
sa kataha
nga kon og unsa ko
balewala lang kaninyo

(tig-mind og si Heide
pa ang pasultihon)

gusto nako nga tangtangon ang
akong ngalan
og ibilin nako sa kasagbotan
aron ako makig-inom og
tuba og makigkilaw kaninyo
og mga labod

gusto nakong makigharong
kaninyo
isip matood isip tawong
masamdan og modugo

(baga og nawong
walay ulaw, unsay imong gi-enter?)

apan lahi ang dagan sa akong
panahon
mipaingon ako sa kangitngit
sa kasagbotan
sa mga taki-taki
sa kagingking

og kamo
sayod ko
naghandom pa

gihapon sa mga patag
og dan-ag sa kahayag
sa mga sagbot nga bugnaw
sa mga kahoy nga mamunga
sa mga bulak nga mobuswak
sa mga sapa nga tin-aw
sa mga ulan nga makabanhaw

managlahi ang atong dalan
masamad na ako sa kahayag sa adlaw
mapaslot na ako sa
yamog sa kabuntagon
mabuta na ako sa kaodtohon
og ang tubig init na kaayo sa akong mga panit

laksot na ang akong nawong
nangabali na ang akong mga bukog
og ang katawhan
nagpundok na og mga bato alang kanako

seryosly speking
ako ang inyong gikasilagan
ako ang nagpalayo og midagan
mitago sa kangiob didto sa akong langob
og karon ania dala ang kasubo
mitaghoy miawit

gustong motapad sa mga panganod sa langit
dawaton pa kaha ako sa bulan og sa mga bitoon?