11/06/2010

alang kang G.


gihimo mong suliran ang
paghimo sa balak
ngano man? gihunahuna mo ba
nga ikaw kinahanglang mosikat?
nga silang nagbasa niini
makapangutana kon kinsa ka?
naghandom ka ba sa usa ka
koronang laurel?
(nga mahimong ilamas
sa lamian kaayong humba?)
basin og gusto nimong mahimong higanteng
manunulat nga ila unyang
yukboan labaw pa sa
Diyos,
pagkasayop niana

sama sa ubang buhat ning kalibotan
tang gamay nga morag mota lang
sa uniberso
nga morag abog lang sa
nagkadaiyang galaxies
ang pagpamalak dili angayang
tagaan og kabug-aton nga mora ba
nga og nakabalak ka
nakatupad ka na ni Kristo
dapit sa iyang tuo,
kay basin gusto nimong magpatoo-too
(nga lami ra man pod unta ning
nia ta sa
wa)

hayy ambot, ngano bang problemahon ang
mga butang nga gaan ra kaayo
sama sa usa ka pangagho diha sa usa ka
pagpanigarilyo,

ambot og motoo ka ba kanako nga
ang pagpamalak sama lang sa naligo sa matag-adlaw
aron matangtang ang mga dalikdik
sa atong likod
aron lang pod mawala ang pagpanimahong anso
sa atong buli,
pagsalikway sa mga mota
pagpanghingogmo,
pagtangtang sa mga lama dapit sa atong
sampot
sa mga nangauga nga sip-on sa ubos
sa atong ilong,

kana bang pagkahuman natog kaon sa
nilat-an nga manok bisaya
daghang misabod sa atong bangkil
unya manghingiki ta
sa makadyot isip ritwal sa pagpanglimpyo
sa atong mga hugaw
(gawas lang og imong hiposon ang kiki
para ugma na pod
pamahaw)

wala nako problemaha ang pagpamalak
wa ko mahadlok nga dili ko mosibo sa ilang mga gusto
og mga estadyel,
mohirit ko kay giganahan ko nga mohirit
mosulti ko kay duna koy isulti
mibalak ko kay daghang pa kong angayan unta isulti
apan dili mahimong idirekta og sulti
mao nga sahay motago kos mga tanghaga,

dili kapoy ang mga tanghaga
naghatag kini og mga katarungan aron ako mabuhi pag-usab
pagkaugma
sama sa pag-atubang ko kanimo
nga wa ko nimo masabti kon ako pa ba kini o dili na ba
dakop-dakop
tago-tago apan gusto baya usab nga masakpan
aron magdug-ol ang kamatooran og mga bakak
aron magkasinabot ang
dili angayang magkasinabot
yam-yam, yamayama, gimmick,
pasiatab, pabukal sa dugo,
pagahi sa (adonis durado)
sampak sa sampakanan
pagsulod sa takuban
pahait sa sundang
pagilak sa kalag,

sa matag adlaw
sa matag gabii nga wala kay ikasulti
way nabilin kon dili ikaw na lang og ang imong kalag
diha sa usa ka lawak nga
walay kisaw
gawas na lamang sa usa ka lawa-lawa nga
mitutok sa iyang bag-ong nalit-ag
nga sabaang lamok
nga kaganiha mipaak sa imong paa
og haskang busuga.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?