11/17/2010

sa tanang higayon
nahibaw-an na nato kon unsay atong
gibati
kusog nga sulog sa usa ka pagbati
atong gipaminaw
ang maong sulog
gibati ang kakusog niani
atong gitantiya kon unsa ba kini
og unsa unya ang dangatan
kanato

usahay sa kakusog sa sulog
madala kita
dili na gani kita kapanghawid
sa kilid
kay wala man usa'y kahoy
o cogon
nangandam na kitang daan
gipakli na ang kalami
og ang kapait unya

usahay gusto natong mahimo kitang
bato
tungod ra usab kanila nga nagbantay
kanato nga usahay magduda ta
kon nganong nagbantay sila
tungod ba kay gikan na sila sa atong gigikanan
o tungod ba kaha kay wala nila mahimo ang
atong nahimo karon?
o tungod ba kay nasina lamang sila kanato
ning gugmang gibati ta

usahay dili nako buhaton ang angayang buhaton
apan dili ako moangkon nga ako nakasala

wa nako buhata ang kalami nga akong gipangandoy
nahimo akong bato
og ikaw nahimong usa ka pangpang
bato ako sa imong tiilan
og ikaw pangpang nga nakighinabi sa mga panganod
nakalimot ka na kanako
og ako nga naghandom kanimo
misamot ka bato
nga gikaloy-an sa mga lumot

usahay dili na nato masabtan ang mga panghitabo
og ato na kining gikalimtan sa dayon
diha sa wala matugkad og wala matuman
diha sa mga hangin nga naglabay-labay lang kanato
diha sa mga panganod nga miulan
diha sa mga sagbot nga nangalaya
diha sa sapa nga naughan sa tubig

diha sa mga bata nga nangutana sa atong mga ngalan
og kita usab nakapangutana kon kinsa ang ilang mga ginikanan

pagkapaspas sa panahon
gahapon sa hapon wala ko na gani mailhi pa
ang akong kabuntagon
og dili ko na usab mahunahunaan pa ang
kangitngit sa akong pagsalop
ang kabugnaw unya sa akong kagabhion

wala ako mahinanok sa akong katulugon
tibuok gabii giihap ko pa gihapon ang mga bitoon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?