11/12/2010

ikaw

mangutana ka na ba usab
kon nganong magsulat ako og daghan
kaayong mga balak?

oo, ikaw.
gusto mo ba nga ako ikaw
nga ilailahon pag-ayo?
gusto ba nimo nga ako usab
imong himbisan
arong makita nimo ang akong unod
gusto ba nimo nga kuhaon
ang akong mga unod
aron makita usab nimo
ang akong mga bukog?

ayaw palihog.
igo na nga ako usa ka
isda sa imong panglantaw
sakto og ginhawa
diha sa sulod sa banga nga salamin
nga imong kanunay
nga gilantaw

kon imong mahibaw-an ang
tanan kanako
mabuak ang samin
og ang isda mahulog sa salog
mokisikisi
og mahulog sa hagdan
kay lagi
mangita man sa usa
ka sapa
aron mabuhi

mangutana ka pa ba ngano mga magsulat
ako og daghang mga balak?
dili mo kini makita sa akong
mga larawan
og sa akong mga pahiyom
dili mo kini mabati
bisan sa akong dughan
dili mo kini matugkad
sa mga labat
og sa mga atabay nga akong
gihimo
dili mo kini mapukot sa dagat
dili mo kini matirador
sa imong mga bato


nakita nimo ang akong bungot
og miingon ka nga ako
uwagan
gitan-aw mo ang akong mga braso
og miingon ka nga ako
usa ka makasasala

wala nimo malantaw ang akong palad
og ang akong mga lapa-lapa
aron unta mahibaw-an mo ako
sa akong mga tunob

lisod ang mapa sa kinabuhi
labi na ang mga mapa sa usa ka magbabalak
nga sama kanako nga sa matag adlaw
nagsulat og daghang mga balak

si Plato naghatag og pasambingay
sa usa ka pesting langaw nga mipaak
sa lubot sa usa ka asno
nga bisag unsaon niyag bunal sa iyang ikog
dili gayod papiri
siging paak siging paak

mao kana ang kasakit
mao kana ang tinood nga mga katarungan
sa tanang mga linya sa kinabuhi
ang kalipay sama sa usa ka sakuban lamang
sa usa ka hait nga sundang

ang kasadya usa lamang ka musika sa kagabhion
human sa usa ka kamatayon
ang pahiyom hulip lamang sa usa ka syagit
nga kaganina pa lamang
imong nadungog apan wala gayod
mabati

dili ikaw ang rason
og labaw na nga dili ikaw ang hinungdan
oo, ikaw, miabot ka
human milabay ang
25 ka tuig
pagkahuman na sa paglubong
og karon nangutana ka kon ngano?
unsa?

bisan gani ang pila ka libo nga balak
nga akong gisulat
dili makahatag og kahayag
ning akong
itom pa sa alkitran
nga kangitngit

No comments :

Post a Comment

Lami ba?