11/30/2010

pagbungat sa kredo sa pagtoo

ngano ba nga ang
pikas nga nataran mas lunhaw man?

ngano ba nga ang ubang mga tawo
mas kusog man ang katawa?

gusto nimong lantawon ta ka
og ingnon nga ikaw
usa ka lata nga mangga?

og gauga nga sapa
diin ang tanang mga isda patay na?

ngano ba nga ingon ka man niana?
unsa ba gayod ang nahitabo niadtong mga bata pa kita?

kinsa ba ang nagtudlo kanimo nga ikaw
ubos lang kanila?

kinsa ba ang nagsulti kanimo nga sila mas labaw
pa kanila?

naunsang hitaboa nga nawala man ang
pagsalig nimo sa imong kahayag nga anaa kanunay nga nagsiga sa tunga-tunga sa imong agtang?

nganong napalong man ang daob diha
sa imong kasingkasing?

nganong gipatay man nimo ang mga pulong?
nganong gipiyong mo man ang imong mga mata sa tanang kaanyag
nga nag-alirong diha sa imong lawas?

nganong dili naman ikaw ang ikaw?
og nganong ako nagpabilin man nga ako sa pipila ka paglawig sa katuigan?

pagtarong ba, panalipdi ang imong kaugalingon,
panamin, og litoka ang mga pulong:

"ako ang ako nga matuod
maanyag ako,
matarong ako,
og


ako ang manggialamon
ako ang imong igsoon
ako ang anak ni Bathala
dili ako buta og
dili ako bungol
ako ang manununod
sa kalibotan
ako ang gipaabot sa
langit
ako ang tubig sa kasapaan
ako ang lunhaw sa kabukiran
ako ang mga prutas sa kahoy
ako ang mga bulak sa tanaman
ako ang kalipay
ako ang himaya
ako ang walay kataposan"

No comments :

Post a Comment

Lami ba?